pondělí 17. listopadu 2008

Písničky a vánoční koledy na Dětských stránkách

Pokud hledáte noty k písničkám, určitě vám přijdou vhod Dětské stránky, kde je písniček s notovým zápisem (a mnohdy i s nahrávkami) celá řada.

Vybírat můžete z těchto písní (stačí klikat na odkazy a můžete stahovat):

Lidovky a dětské písničky:
Čerešničky
Skákal pes přes oves
Holka modrooká
Tráva neroste
Já jsem z Kutné Hory
Na tom pražském mostě
Kdybys měla má panenko sto ovec
Ukolébavka
V zahradě na hrušce
Pásla ovečky
Když jsem já sloužil
Jede, jede poštovský panáček
Běží liška k Táboru
Když jsem husy pásala
Ptačí svatba
Žádnyj neví, co jsou Domažlice
Bejvávalo dobře
Má maměnka cosi má
Letěla husička divoká
Když jsem šel do Prahy pro jelita
Neboj se, má milá
Pod dubem, za dubem
Když jsem já byl malý chlapec
Za tou našou stodoličkou
Čížečku, čížečku


Koledy a vánoční písně:
Kompletní KOLEDNÍČEK
(1. Dej Bůh štěstí
2. Já malý přicházím koledovat
3. Nesem vám noviny
4. Štěstí, zdraví, pokoj svatý
5. Na Vánoce dlouhý noce
6. Veselé vánoční hody
7. Půjdem spolu do Betléma)

Nesem vám noviny
Jak jsi krásné, neviňátko
Dej Bůh štěstí
My tři králové jdeme k vám
Tichá noc



Žádné komentáře:

blogger templates |

© www.pianko.cz